vineri, 4 decembrie 2009

Blog blog blog!



Umm..Dacă toată lumea are un blog,eu de ce nu aş avea?Na..ciudă ciudă ciudă..am şi eu bloog!
Deci(eternul ‘deci’)..eu sunt Eliza(sau aia mică).Încântată de cunoştinţă!Sunt berbec(Pesronalitatea Berbecului se aseamana cu un copil care trebuie ocrotit pentru a supravietui si care, se dezvolta pana cand ajunge sa inteleaga ceea ce se intampla in jurul sau. Au un marcat spirit cometitiv si doresc sa conduca. Nu duc lipsa de initiativa, dinamism, energie, curaj, sprit de lupta. Este semnul celor curajosi, care incearca sa impuna prin faptele lor si sa obtina recunoasterea meritelor lor. Indica impulsivitate, agresivitate, curaj pana la absurd, spontaneitate, dorinta de cunoastere si cercetare, aventura si atractie spre necunoscut.) Hmm..ce aş mai putea spune despre mine?Nimic.Dacă vrei să mă cunoşti,bine.Dacă nu,tot bine!
Un inceput cam respingător,ştiu asta dar urăsc să mă prezint:D.

3 comentarii: