vineri, 4 decembrie 2009

Oook.Aseară am ajuns la concluzia că toate profele de chimie sunt NEBUNE.De ce spun asta?Pentru că e purul adevăr.
Intr-a 7 a am avut o 'scumpete' de profesoară.O iubeam atât de mult încât imi imaginam in fiecare oră cum stă la catedră şi ţipă la noi până când deodată îi cade tabla în cap(nu se ştie cum) şi e plină de cioburi şi sânge.După...iau un pix şi i-l bag în ochi(ca la happy tree friends) .Ca să fie tacâmu' complet,îi torn putin H2SO4 ca să moară cu chimia pe ea(la propriu).Ah,imaginaţia asta.Să revenim.Nici nu intra bine in clasă şi auzeai:'Elizaa,treci la tablă!'Eu din bancă mă uitam la Roxana şi o întrebam:'Siigur eu sunt aia?!'Şi al naibii mă!Mereu îmi zicea că DA,tu eşti Eliza!!Şi ieşeaam la tablă aşa de entuziasmatăăă.Idioata:-l.Imi dădea nişte căcaturi de reacţii de mă uitam la ele ca maţa'n calendar şi bonus câte o problemă.Ce fericire pe capul meu!
Concluzia de la sfârşitul fiecărei ore care credeţi că era?Exact:'URĂSC CHIMIA'
Hmm...acum clasa a 9 a!Profa e drăguţă intr-un fel,dar tot mă enervează!Are un zâmbet ciudat şi abuzează de'copilaşi','drăgălaşilor' etc.Ce îşi închipuie?Dacă vorbeşte aşa cu noi o să câştige titlu de cea mai bună profă?(probabil o să fie mulţi care o să comenteze,dar pana mea ..e părerea mea).Aşaaa. La teste e tâmpită rău de tot!Toate genţile in faţa clasei,penarele pe catedră,mâncarea pe catedră,fără telefoane,hainele in cuier,verifică băncile să vadă dacă sunt mâzgâlite.oook tanti,da' ce-i aici?e un amărât de test.Nimic mai mult.Probabil o să dăm teza dezbrăcaţi.Numai ca să fie ea sigură că nu copiem.
Şi din nou concluzia: 'URĂSC CHIMIA dar şi PROFESOARELE!'

Un comentariu:

  1. :D eu nu urasc chimia doar ca in mare parte nu o inteleg....in schimb nu o suport pe profa de chimie cu: ala nui patrat fal patrat, ala nui triunghi fal triunghi,pune cum trebuie legaturile8-|

    RăspundețiȘtergere